Chciałbym złożyć zamówienie wyjątkowe, inne niż standardowe. Czy jest to możliwe?

Oczywiście! W tym się specjalizujemy. Zapytaj nas o produkt, którym jesteś zainteresowany bądź odwiedź nas w atelier i zaprojektujemy go wspólnie. Gdy nas odwiedzisz, zapoznasz się szeroką gamą wyselekcjonowanych, najpiękniejszych kamieni szlachetnych, które wzbogacą Twój projekt. Więcej możesz też dowiedzieć się w zakładce o kolekcji Your Way.

Jakie kamienie są najodpowiedniejsze dla pierścionków zaręczynowych?

Wszystkie kamienie mają współczynnik twardości określany w skali Mohsa. Diamenty należą do najtwardszych  (10 p.), kolejne zaś są rubiny i szafiry (9 p.), co czyni je świetnymi wyborami dla pierścionka zaręczynowego, który pozostanie w rodzinie na całe pokolenia.

Chciałbym uzyskać wiedzę na temat rozmiarów pierścionków/bransoletek i odpowiadających im średnicom.

Przygotowaliśmy dla Ciebie wskazówki, które umożliwią zmierzenie średnicy pierścionka czy też bransoletki. Rozmiarówka jest dostępna tutaj. Jeśli potrzebujesz pomocy dodatkowej pomocy, skontaktuj się z nami. 

Potrzebuję pomocy przy wyborze/doborze produktów. Jak mogę ją uzyskać?

Zadzwoń bądź napisz, chętnie Ci pomożemy. Zapraszamy też do naszego butiku. Chętnie doradzimy i opowiemy o naszych produktach. 

Skąd pochodzą Wasze diamenty?

Nasze diamenty pochodzą wyłacznie od zaufanych dostawców. Zaufany dostawca to taki, który dla wszystkich swoje nieoszlifowanych diamentów posiada Certyfikat Kimberley. Daje to gwarancję, że oferowane przez niego diamenty pochodzą ze źródeł wolnych od konfliktów militarnych. Proces Kimberley został wprowadzony na mocy rezolucji Organizacji Narodów Zjednoczonych, znacznie wpływając na zmniejszenie eksportu tzw. krwawych diamentów.

Czy poddajecie złoto recyklingowi?

Oczywiście, że tak. Wykorzystujemy odzyskane złoto próby 585,  jak i czyste ze sztabek próby 999.

Pomocy! Zniszczyłam/łem moją biżuterię BELLER, co teraz?

Nie martw się! Jesteśmy tu, aby Ci pomóc! Zależy nam, by nasza biżuteria była jak najtrwalsza, dlatego też wszystkie jej elementy są wypełnione kruszcem (nie są puste w środku). Wiemy jednak, że zdarzają się sytuacje, w których biżuteria może ulec uszkodzeniu mechanicznemu. Bardzo zależy nam na Twojej satysfakcji, zapraszamy więc do skontaktowania się z nami lub wizyty w naszym atelier. Wspólnie znajdziemy dobre rozwiązanie.

Pomocy! Moja biżuteria jest zrobiona z czternastokaratowego złota i robi się zielona! Co teraz?

Niestety, to się czasem zdarza!  Dzieje się tak ponieważ oleje w naszej skórze mogą wchodzić w reakcję ze złotem, pozostawiając ślad na skórze lub samym złocie. Podobny efekt mogą wywierać płyny czy też chemikalia,  które mogły mieć kontakt ze złotą biżuterią. Przebarwienia można usunąć miękką szmatką do polerowania. Możesz też odwiedzić nas w atelier, gdzie bezpłatnie przywrócimy blask Twojej biżuterii. 

Chciałbym kupić produkt z grawerunkiem w konkretnym miejscu. Czy to możliwe?

Oczywiście! Opisz swoje życzenie w polu „dodatkowe informacje” dostępnym podczas składania zamówienia bądź skontaktuj się z nami. 

Czy mogę sprawdzić status mojej płatności w PayU?

Tak. Przy dokonywaniu płatności na adres e-mail automatycznie wysyłana jest wiadomość z linkiem do podglądu bieżącego statusu płatności.

Mam problem z  płatnością przez PayU. Co robić?

Prosimy o bezpośredni kontakt z operatorem płatności.

Jak dokonać reklamacji?

Klient ma prawo składać reklamacje w przypadkach wskazanych w obowiązujących przepisach prawa lub w ramach udzielonej gwarancji. Reklamacje towarów można złożyć w każdy sposób dopuszczalny przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 

Możliwe są m.in. następujące sposoby składania reklamacji:

1. Wysłanie paczki z reklamacją do siedziby sklepu internetowego - paczka powinna zawierać reklamowany produkt, potwierdzenie zakupu oraz wypełnione Oświadczenie i Formularz Reklamacji (nie masz obowiązku korzystania z formularza).

2. Na Twojej życzenie zapewniamy możliwość odbioru paczki z reklamacją przez kuriera. Aby skorzystać z tej możliwości, prosimy o maila z numerem zamówienia na shop@beller.pl bądź kontakt telefoniczny pod numerem 0048731091091

Pamiętaj o dołączeniu do reklamacji potwierdzenia zakupu towaru (może nim być np. paragon fiskalny, faktura VAT, certyfikat autentyczności dokumentujący dokonanie zakupu lub wszelkie inne dopuszczone przez prawo dowody). Bez zapoznania się z reklamowanym towarem nie jest możliwym rozstrzygnięcie przez nas złożonej reklamacji.