Chciałbym złożyć zamówienie wyjątkowe inne niż standardowo dostępne. Czy jest to możliwe?

Tak, jest to możliwe. Zapytaj nas o nominał, którym jesteś zainteresowany.


Potrzebuję pomocy przy wyborze/doborze produktów. Jak mogę ją uzyskać?

Nasi konsultanci chętnie pomogą, zachęcamy do kontaktu.


Chciałbym kupić produkt z grawerunkiem i mam życzenie co do jego umiejscowienia.

Opisz swoje życzenie w polu „dodatkowe informacje” dostępnym podczas składania zamówienia.


Chciałbym uzyskać wiedzę na temat rozmiarów pierścionków i odpowiadającym im średnicom.

Rozmiarówka jest dostępne tutaj.


Czy mogę sprawdzić status mojej płatności w PayU?

Tak. Przy dokonywaniu płatności na adres e-mail automatycznie wysyłana jest wiadomość z linkiem do podglądu bieżącego statusu płatności.


Potrzebuję pomocy przy płatności przez PayU.


Prosimy o bezpośredni kontakt z operatorem płatności.


Jak dokonać reklamacji?

Klient ma prawo składać reklamacje, w przypadkach wskazanych w obowiązujących przepisach prawa lub udzielonej gwarancji. Reklamacje towarów można złożyć w każdy sposób dopuszczalny przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

Możliwe są m.in. następujące sposoby składania reklamacji:

1. Wysłanie paczki z reklamacją do siedziby sklepu internetowego - paczka powinna zawierać reklamowany produkt, potwierdzenie zakupu oraz wypełnione Oświadczenie i Formularz Reklamacji (klient nie ma obowiązku korzystania z formularza).

2. Na życzenie Klienta zapewniamy możliwość odbioru paczki z reklamacją przez kuriera. Aby skorzystać z tej możliwości, prosimy o maila z numerem zamówienia na shop@beller.pl bądź kontakt telefoniczny pod numerem 798087087

Pamiętaj o dołączeniu do reklamacji potwierdzenia zakupu towaru (może nim być np. paragon fiskalny, faktura VAT, karta gwarancyjna dokumentująca dokonanie zakupu lub wszelkie inne dopuszczone przez prawo dowody). Bez zapoznania się z reklamowanym towarem nie jest możliwym rozstrzygnięcie przez Sprzedawcę (sklep internetowy) złożonej reklamacji.